Informatiemiddag 14 februari 2024

Informatiemiddag 14 februari 2024

Informatiemiddag: ZZP-er in de zorg, hoe werkt dat?

Op Woensdag 14 februari 2024 organiseren wij weer een bijeenkomst voor zorgprofessionals die overwegen om als ZZP-er te gaan werken, maar die deze stap nog niet hebben genomen omdat er nog vragen en onzekerheden bestaan.
Heb jij interesse of ken jij mensen die hierover twijfelen, wees dan welkom op deze geheel vrijblijvende informatiemiddag.
Door onze informatieverstrekking en adviserende ondersteuning helpen wij om de stap naar zelfstandige in de zorg makkelijker te maken.
Indien men daarna besluit om ook via De Nodige Zorg als ZZP-er in de zorg te gaan werken, dan kan dat. Er volgt dan de standaard individuele selectieprocedure.

De onderwerpen die tijdens de informatiemiddag aan bod komen zijn:

  • Inschrijving bij de KvK en het verkrijgen van een btw-nummer
  • Het aanvragen van een zakelijke bankrekening
  • Geldig ID
  • Eventuele BIG registratie
  • Een actueel CV
  • Bewijs aansluiting bij een erkende geschilleninstantie (WKKGZ)
  • Bedrijfsaansprakelijkheidsverzekering
  • Relevante diploma’s
  • VOG
  • Referenties
  • DUO
  • Overzicht gevolgde bijscholingen

De locatie:
De bijeenkomst vindt plaats op:
Kantoor De Nodige Zorg
Het Ven 1 C
5091 CB Middelbeers
Ons kantoor ligt aan de rotonde op Hoogdijk, je kan gratis parkeren op het plein tegenover het kantoor.

Datum en tijden:
Woensdag 14 februari 2024 van 14.00-15.00 uur

Aanmelden en bevestiging:
Een aanmelding of vragen mag je sturen naar planning@denodigezorg.nl

Met vriendelijke groet
Team De Nodige Zorg

T: 06. 29 47 69 00
E: planning@denodigezorg.nl